Urodzona w Lublinie.
Mezzosopran.
Ukończyła z wyróżnieniem wydział wokalno-aktorski Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie, w klasie profesor Agnieszki Monasterskiej.
Podczas studiów współpracowała z zespołami i instytucjami kultury: Capellą Cracoviensis, Filharmonią Krakowską, Filharmonią Częstochowską oraz Chórem Polskiego Radia, gdzie pod batutą Agnieszki Franków-Żelazny zrealizowała nagranie utworów chóralnych Krzysztofa Pendereckiego. W tym czasie przygotowała i wykonała między innymi partię altu w „Stabat Mater” G.B. Pergolesiego, Trzeciej Damy z Opery „Czarodziejski Flet” W.A.Mozarta oraz ukochaną do dzisiaj, partię Unulfa z opery „Rodelina” G.F. Haendla.
Brała udział w licznych kursach mistrzowskich: Teresy Żylis-Gary, Evy Blahovej, Paula Eswooda i Ryszarda Karczykowskiego.
W latach 2015-2020 związana z chórem kameralnym „Lutnia Lubelska” Filharmonii im. H.Wieniawskiego w Lublinie, gdzie wykonała partie solowe w dwóch światowych prawykonaniach: „II Antyfona na temat Hildegardy z Bingen na głosy solowe, chór i orkiestrę Bernarda Le Monnier, oraz „Missa” Henryka Mikołaja Góreckiego oraz partie solową w „Magnificat” J.S. Bacha.
W swoim repertuarze posiada szeroki wachlarz utworów ze szczególnym uwzględnieniem muzyki dawnej oraz współczesnej.
Od 2023 roku związana z zespołem Opery Lubelskiej.